Våra servicenivåer

 

Med oss som samarbetspartner kan du välja den servicenivå som passar er bäst. Antingen sköter ni vissa delar själva eller så hjälper vi till med allt. 

Ni väljer själv er egen servicenivå utifrån behov

Vår service speglar era behov

Hos oss på Selecta är hög service hjärtat i verksamheten. Vi erbjuder tre olika servicenivåer anpassade efter just era behov och önskemål om hur mycket egen tid ni vill lägga på service och underhåll.

 

Våra lokala team med erfarna service managers, konsulenter och tekniker finns nära er runt om i hela landet för att ge service ni kan lita på. Om ni behöver ytterligare hjälp är vår kundservice redo att hjälpa till.

Vi levererar kvalitetsservice - ni bestämmer servicenivån

Vill du veta mer om våra servicenivåer?

Be om offert

Är du intresserad av Selectas tjänster? Fylli det här enkla formuläret, så blir du inom kort kontaktad av oss, eller skicka ett email till nykund@se.selecta.com, eller ring oss på 0770-858585.

Ärende

Genom att skicka detta formulär, accepterar jag Selectas Privacy Policy

Service i olika nivåer för en smakrik kafferast

Regelbundna servicebesök

När du som kund har serviceavtal med oss kommer vi ut på plats hos er för att serva er kaffemaskin.

Antal servicebesök styrs av din maskins förbrukning.

Läs mer om vår service här

Hör av dig till oss!