Felanmälan

 

Ibland går det inte riktigt som man tänkt sig. Då finns vi här för att ta emot ditt ärende och lösa dina problem med de maskiner som krånglar. Vi har tekniker över hela landet som åker ut på plats för att hjälpa till. 

Problem med kaffemaskinen på jobbet?
Gör din felanmälan här

Felanmälan av företagskund

Fel vid köp ur varuautomaten?
Felanmäl ditt köp här

Felanmälan Varuautomat

Selectas kundforum med svar på vanliga frågor

Hitta svaret på din fråga i vårt kundforum

Du kan också ställa din egen fråga

I vårt kundforum hittar du svaren på våra vanligaste frågor som gäller våra kaffemaskiner, produkter och andra saker som kan vara viktiga att veta. 

Du kan också ställa din fråga till vår Kaffenörd om allt du vill veta om kaffe.

Besök vårt kundforum

Vi finns här för att hjälpa dig!

Du som är företagskund hos oss kan anmäla fel på din kaffemaskin, vattenkylare eller varuautomat på följande sätt:

  • Kontakta oss via telefon 0770-85 85 85 för att göra din felanmälan. 
  • Du kan också maila in ditt ärende genom att klicka här
    Vi svarar på telefon och mail helgfria vardagar mellan kl. 07.00 - 16.00.
  • Fyll i formuläret som du hittar här ovanför.
    Ha maskin-ID som du hittar på maskinen redo att fylla i.

Du som handlat ur en av våra varuautomater kan felanmäla automaten eller ditt köp på följande sätt:

  • Kontakta oss via telefon 0770-85 85 85 för att göra din felanmälan.
  • Du kan också maila in ditt ärende genom att klicka här
    Vi svarar på telefon och mail helgfria vardagar mellan kl. 07.00 - 16.00.
  • Fyll i formuläret som du hittar här ovanför. Glöm inte kontaktuppgifter.

Har du övriga frågor? Eller letar du svar på en fråga?

eller om du behöver kontakta oss för att ställa en fråga så finns vi att nå genom telefon eller mail.

Här kan du också t.ex. också anmäla adressändring eller flytt.

Hör av dig till oss

  • Telefon

    0770-85 85 85

    Måndag - fredag 08.00 - 16.00
    Lördag - söndag Stängt

     

  • E-post

    Skicka oss ett mail

    Vi återkopplar till dig så snart vi kan under kontorstid.

     

  • Felanmälan

    Rapportera ditt fel

    Om något blir tokigt så hör av dig till oss. Vi besvarar ditt ärende under kontorstid.