Problem med kortbetalningar via chip

Kan du inte handla med kortet i våra maskiner? Det kan vara till följd av den nya EU-lagstiftningen ”PSD2” som de Svenska bankerna nu börjat anpassa sig efter. Den nya lagstiftningen kräver bl.a. att PIN-kod måste anges när man betalar med chip. Vi vet med säkerhet att Swedbank har anpassat sig efter den nya lagstiftningen och vi kan räkna med att fler banker kommer att göra det inom de närmaste veckorna.

För mer information kring PSD2: https://www.swedbank.se/privat/kort-och-betala/psd2/vanliga-fragor-och-svar-psd2.html

Det går givetvis bra att handla med Swish. Eventuellt kan det även fungera kontaktlöst (att blippa) med kortet mot terminalen. Vi beklagar detta och jobbar på att hitta en lösning.

Hur kan vi hjälpa dig?

Här kan du bli kund hos oss om du inte redan är det, adressändra, beställa kolsyra eller annat som gör din maskin glad, göra en felanmälan eller reklamation om något skulle ha gått galet eller bara höra av dig för att säga hur mycket du gillar oss! 

 

  1. Startsida
  2. Kundservice
Selectas kundservice ger svar på dina frågor

Välkommen till vårt kundforum

Har du en fråga? Då hoppas vi kunna ge dig ett bra svar! 

I vårt kundforum har vi samlat alla våra vanligaste frågor och svar. Här hittar du också manualer, guider och annan nyttig information som hjälper dig som kund eller är nyfiken på Selecta.

 

Besök oss i vårt Kundforum!

Vill ni veta mer om vad Selecta kan erbjuda?

Lämna dina uppgifter så kontaktar vi dig inom kort!

Behöver du felanmäla din maskin?

Felanmälan av företagskund

Behöver du reklamera ett köp?
T.ex. att en vara fastnat i en varuautomat

Felanmälan Varuautomat

Har något blivit fel med din beställning?

Till alla våra kunder på Selecta

Selecta arbetar kontinuerligt med att förbättra våra produkter och tjänster. Som en del av Selectas förbättringsarbete, kommer vi nu genomföra en kundundersökning tillsammans med Er, våra kunder.

 

Vi är ytterest medvetna om att Er syn och förväntningar på våra produkter och tjänster är en nyckel för att utvärdera hur Selecta levererar. Mot bakgrund av detta skulle vi högt uppskatta ert deltagande i denna resa mot ett bättre Selecta.

 

Vi kommer använda oss av ett oberoende internationellt undersökningsföretag som heter Profacts i detta projekt. Detta företag kommer se till att all insamlad information hålls strikt konfidentiell.

Från den 14 Maj kan ni komma att få ett samtal från Profacts personal, som kommer ställa ett par frågor. Detta kommer ge Selecta möjligheten att sätta rätt prioriteringar för att optimera våra processer och möta era förväntningar.

Tack på förhand för ert deltagande!

Med vänliga hälsning

Selecta Sverige AB

Kontakta våra kontor

Du når oss via följande kontaktvägar.

Telefon: 0770-85 85 85
E-post: kundservice@se.selecta.com

 

Vi svarar på samtal och e-post under helgfria vardagar

Måndag - Fredag     08.00 - 16.00  
Lördag - söndag    Stängt på telefon
 
   

 

Postadress: Selecta AB, 120 90 Stockholm

Besöksadress: Torggatan 15, Solna

Vi har rikstäckande service och installation för alla våra lösningar.

Kontakta någon av våra lokala säljare för att få veta mer! 

Klicka här för att komma till våra lokala kontor.

Har du en allmän fråga till oss?
Fyll i vårt formulär så hör vi av oss inom kort!

Fyll i dina kontaktuppgifter