web tracking
Kontakta oss:0770 - 85 85 85
  • Selecta Servicekalender
    Service och leverans till dig

  • Vi utför servicen på din kaffemaskin och levererar varor på din servicevecka

    När du som kund har Comfortservice anslutet till ditt avtal kommer vi ut på plats hos er för att serva er kaffemaskin och för att leverera de varor ni har beställt till er servicevecka. Antal servicebesök styrs av din maskins förbrukning. Det finns en kalender för 6 servicebesök per år och en för 11 servicebesök per år. 

    Om du inte vet vilken servicevecka ni har vänligen kontakta oss så återkommer vi inom kort. Vänligen uppge ert kundnummer i kontakt med oss. 

    Servicekalendern

     
    Kalendern delas ut till alla kontaktpersoner/beställare via våra servicekonsulenter i slutet av varje kalenderår.
    Tilldelning av servicevecka får du första gången du lägger en order hos någon av våra innesäljare. 

     

    Här kan du ladda ner Servicekalendern för 2017: 

     

    När kommer min order med de varor som är beställda?

    De varor som du beställer inför er servicevecka, t.ex. kaffe, te, mjölk och något gott till fikat, levereras fraktfritt under ert servicebesök. Då kommer er Servicekonsulent ut på plats med er leverans.
    I servicekalendern kan du se när er servicevecka infaller. 

    Varor beställs antingen via telefon, mail eller via vår Webbutik. Läs mer här om hur du handlar via vår webbutik

    Som Comfortkund beställer du varor ur vårt breda sortiment med gott om produkter för alla smaker. 
    Aktuellt sortiment hittar du alltid i vår webbutik
    När du blir kund kommer du att kunna se dina priser och vilket som är ditt sista datum för att lägga din beställning inför er servicevecka.
    Du kan också kontakta vår Innesäljsavdelning
     
    Via telefon: 0770-85 85 85, öppet måndag - fredag kl. 08.00 - 17.00 

    Via epost: bestallning@se.selecta.com, glöm inte att uppge ert kundnummer om ni mailar in er beställning. 

    När är det dags för service av vår kaffemaskin?

    För att veta när din service infaller så får du en Servicekalender till din hjälp. När det är dags så kommer er Servicekonsulent ut på plats och genomför en service på maskinen och fyller på med ingredienser som t.ex. kaffe.