web tracking
Kontakta oss:0770 - 85 85 85
  • Comfortservice
    När du väljer att utföra en del enkla uppgifter själv.

    Comfort är servicenivån för dig som vill och kan ta aktiv del i servicen själv.
    Du får den utrustning du behöver, utbildning i löpande skötsel av installerad utrustning och vi visar hur man fyller på med varor. Vi står för regelbunden, grundlig rengöring av utrustningen.

    Vad gör jag själv?

    Du fyller själv på i maskinen och beställer de varor du vill ha. Beställning kan antingen ske genom vår Innesäljsavdelning eller snabbt och enkelt via vår webbutik. Service och leverans sker efter behov.
    Cirka en vecka före varje servicebesök kan du beställa dina varor genom Webbutiken eller så ringer vi dig.
    Du lägger då din beställning av kaffe och andra produkter såsom te, bägare, socker, mjölk, kakor och stycksaker som ska räcka den kommande månaden. Om vi inte får tag i dig levererar vi en överenskommen basorder. Har du ingen basorder kommer inga varor.
    Den servicekonsulent som sedan besöker dig har med sig de varor du beställt och som är anpassade efter den utrustning du valt.

    När är det dags för service?

    För att veta när din service infaller så får du en Servicekalender till din hjälp. Den delas ut till alla kontaktpersoner/beställare via våra servicekonsulenter i slutet av varje kalenderår. Tilldelning av servicevecka får du första gången du lägger en order hos någon av våra innesäljare.

    Antal servicebesök styrs av din maskins förbrukning. Det finns en kalender för 6 servicebesök per år och en för 11 servicebesök. 
     
    Här hittar du Servicekalendern för 2017: 

    Här hittar du Servicekalendern för 2016:

     

    Information och erbjudanden

    Som Comfortkund får du ett nyhetsbrev ca en vecka innan vårt servicebesök. Mailet innehåller olika erbjudanden och annan viktig information som t.ex. när du senast behöver ha lagt din beställning via Webbutiken för att få varorna levererade vid ditt servicebesök.
    Om du inte får vårt utskick så kan du skicka ett mail med ditt kundnummer och mailadress till vår Kundservice. Vi ser då till att du får ta del av vårt utskick där vi påminner om sista beställningsdag.

    Hur kan jag beställa?

    Som Comfortkund beställer du varor ur vårt breda sortiment med gott om produkter för alla smaker. 
    Aktuellt sortiment hittar du alltid i vår webbutik
    När du blir kund kommer du att kunna se dina priser och vilket som är ditt sista datum för att lägga din beställning inför er servicevecka.
     
    Du kan också kontakta vår Innesäljsavdelning

    Via telefon: 0770-85 85 85, öppet måndag - fredag kl. 08.00 - 17.00 
    Via fax: 020-85 85 15, glöm inte att uppge ditt kundnummer samt artikelnummer på varorna.