Servicenivå Comfort Bas

En möjlighet för er som vill göra en del av jobbet själv.

Bekymmersfri service

Väljer du Totalservice behöver du varken tänka på daglig skötsel eller påfyllning, utan låter Selecta göra jobbet.

Totalservice är det bekvämaste sättet att få tillgång till någonting att äta och dricka. Vi på Selecta sköter allt!

Vi besöker er kontinuerligt för att fylla på kaffe eller andra varor som ni har och för att ta hand om era kaffemaskiner.
Behöver ni beställa något extra kan ni beställa det genom er Servicekonsulent som kommer och utför service eller genom att ringa in till vår innesäljavdelning.

Kort och gott allt som behövs för en trevlig pausmiljö.

Totalservice - vi fixar allt

  • Levererar och installerar utrustning enligt beställning. 
  • Utför all hygienisk service på utrustningen.
  • Åtgärdar fel inom avtalad tid.
  • Utför kontinuerligt all påfyllning, leverans av ingredienser och varor till utrustningen.
  • Utbildar er i utrustningens funktioner.
  • Hanterar mynt eller betalning via kortsystem om så önskas.
  • Svarar för all förebyggande och teknisk service, inklusive reservdelar.
  • Du står för kostnaden och framdragningen av el och vatten samt leveransavgift per maskin.
  • Du förbinder dig att under avtalstiden köpa produkter ur vår ordinarie prislista.

Här kan du ladda ner en sammanfattning av det som ingår i vårt serviceavtal Totalservice

Utrustning, underhåll och löpande service

Vår idé är att kunna bidra till ett gott arbetsliv under dygnets alla timmar och möta alla de nya behov och krav som kommer med det moderna arbetslivet. Selecta levererar goda smaker, hög kvalitet och bra service. Därför erbjuder vi cafélösningar med kaffe, te, mat, fika, snacks, godis, vatten och frukt, allt efter era behov.

För oss handlar ett gott arbetsliv också om att kunna leverera och tänka
hållbarhet i allt vi gör. Det vill säga att erbjuda energisnåla maskiner, rättvisemärkta och certifierade produkter.

På Selecta lägger vi ner mycket tid och resurser på att ta hand om automater såväl som sortiment och kunder. Hantering av livsmedel kräver hygienisk noggrannhet.

Därför ser vi till att utrustningen alltid håller god hygienisk standard, genom att
kontinuerligt rengöra våra utrustningar. Därutöver lägger vi naturligtvis stor vikt vid teknisk översyn av utrustningen och förebyggande åtgärder.

Totalservice innebär total bekymmersfrihet för dig som kund. Selecta sköter allt som har med underhåll att göra. Vi ser till att din utrustning håller högsta tekniska och hygieniska kvalitet.

Vi ser till att ni alltid har det ni behöver för en krävande arbetsdag.

Vår Kundservice hjälper dig gärna om du har frågor. Ring 0770-85 85 85 vardagar 07.00–16.00 eller mejla kundservice@se.selecta.com.

Om akuta driftsproblem skulle uppstå kontaktar ni vår kundtjänst per telefon. Vi kommer ut inom avtalad tid.

För felanmälan dygnet runt kan du även använda vårt webbformulär

Vid felanmälan behöver maskinens ID-nummer finnas tillhands.

Hör av dig till oss!

  • Telefon

    0770-85 85 85

    måndag - fredag 08.00 - 17.00
    lördag - söndag Stängt

     

  • E-post

    Skicka oss ett mail

    Vi återkopplar till dig så snart vi kan under kontorstid.

     

  • Felanmälan

    Rapportera ditt fel

    Om något blir tokigt så hör av dig till oss. Vi besvarar ditt ärende under kontorstid.