Vi utför servicen på din kaffemaskin och levererar varor på din servicevecka

När du som kund är anslutet till ett serviceavtal kommer vi ut på plats hos er för att serva er kaffemaskin och för att leverera de varor ni har beställt till er servicevecka. Baserat på er förbrukning kommer vi antingen 6 eller 11 gånger per år.

I schemat finns uppritat vilka veckor vi kommer baserat på den kod för servicevecka ni har blivit tilldelad.

Om du inte vet vilken servicevecka ni har vänligen kontakta oss så återkommer vi inom kort. Vänligen uppge ert kundnummer i kontakt med oss. 

Servicekalender 2017

När du som kund har Comfort Plus service anslutet till ditt avtal kommer vi ut på plats hos er för att serva er kaffemaskin och för att leverera de varor ni har beställt till er servicevecka.

Antal servicebesök styrs av din maskins förbrukning. 

Kalender för 11 besök per år.

När du som kund har Comfort Plus service anslutet till ditt avtal kommer vi ut på plats hos er för att serva er kaffemaskin och för att leverera de varor ni har beställt till er servicevecka.

Antal servicebesök styrs av din maskins förbrukning. 

Kalender för 6 besök per år.

Vem får Servicekalendern?

Kalendern delas ut till alla kontaktpersoner/beställare via våra servicekonsulenter i slutet av varje kalenderår. 
Tilldelning av servicevecka får du första gången du lägger en order hos någon av våra innesäljare. 

När kommer min order med de varor som är beställda?

De varor som du beställer inför er servicevecka, t.ex. kaffe, te, mjölk och något gott till fikat, levereras fraktfritt under ert servicebesök. Då kommer er Servicekonsulent ut på plats med er leverans. 
I servicekalendern kan du se när er servicevecka infaller. 

Varor beställs antingen via telefon, mail eller via vår Webbutik. Läs mer här om hur du handlar via vår webbutik. 

Som kund beställer du varor ur vårt breda sortiment med gott om produkter för alla smaker. 

Aktuellt sortiment hittar du alltid i Webbutiken

När du blir kund kommer du att kunna se dina priser och vilket som är ditt sista datum för att lägga din beställning inför er servicevecka.

Du kan också kontakta vår Innesäljsavdelning

Via telefon: 0770-85 85 85, öppet måndag - fredag kl. 08.00 - 17.00 

Via epost: bestallning@se.selecta.com, glöm inte att uppge ert kundnummer om ni mailar in er beställning. 

När är det dags för service av vår kaffemaskin?

För att veta när din service infaller så får du en Servicekalender till din hjälp. När det är dags så kommer er Servicekonsulent ut på plats och genomför en service på maskinen och fyller på med ingredienser som t.ex. kaffe.

Våra kontaktuppgifter

  • Telefon

    0770-85 85 85

    måndag - fredag 08.00 - 17.00
    lördag - söndag Stängt

     

  • E-post

    Skicka oss ett mail

    Vi återkopplar till dig så snart vi kan under kontorstid.

     

  • Felanmälan

    Rapportera ditt fel

    Om något blir tokigt så hör av dig till oss. Vi besvarar ditt ärende under kontorstid.