Servicenivå Comfort Plus

När vi delar på ansvaret och ni kan göra enklare uppgifter själva. 

En bekväm lösning, där du gör en del av servicen själv.

Comfort Plus är servicenivån för dig som vill och kan ta aktiv del i servicen själv. 
Du får den utrustning du behöver, utbildning i löpande skötsel av installerad utrustning och vi visar hur man fyller på med varor. Vi står för regelbunden, grundlig rengöring av utrustningen.

Utifrån utbildningar vid maskinen och manualer som vi skickar med gör ni en del av de lättare uppgifterna. Självklart finns vi bara ett telefonsamtal bort om ni behöver assistans.

Kaffe, te, fikabröd, dricka eller andra goda tillbehör till kaffepausen handlar ni enkelt via vår webbutik. Varorna levereras samtidigt som er servicekonsulent kommer på besök, det går självklart att beställa varor när som helst annars också. 

Service Comfort Plus - en smidig lösning

  • Vi ser till att du får just den utrustning ni behöver och installerar den för användning.
  • Vi utbildar er i den dagliga skötseln samt visar hur man fyller på med varor.
  • Vi levererar varor sex till elva gånger per år. När vi besöker dig har vi med oss dina beställda varor.
  • Vid fel kommer vi ut inom den inställningstid vi avtalat.

Vid vårt första besök hos er, går vi tillsammans igenom kalendern med årets service- och leveranstillfällen. Det hjälper er att alltid ha ett välanpassat lager.

  • Du rengör maskinen och utför en enklare hygienisk service enligt våra manualer som ni får av oss.
  • Din beställning av kaffe och andra varor kan du göra på flera sätt. Cirka 3–5 dagar innan det är dags att beställa varor inför kommande månad skickas ett mail till de kontaktpersoner ni har valt. I mailet ser du när beställningen senast måste göras och på vilket sätt ni kan beställa. Enklast beställer ni i lugn och ro via vår välfyllda webbutik. Ta en titt i Webbutiken här.
  • Din serviceavgift faktureras digitalt en gång i kvartalet. Dina varor faktureras separat i samband med din beställning.

Här kan du ladda ner en sammanfattning av det som ingår i vårt serviceavtal Comfort Plus.

Service, reparationer och felanmälan

  • Samtidigt som vi gör den hygieniska servicen vid våra besök ser vi också över utrustningen och förebygger så att inte problem skall uppstå.
  • Vi byter ut slitna delar och slangar, ser över ventiler med mera.
  • Om akuta driftsproblem ändå uppstår får ni självklart kontaktar ni vår Kundtjänst och gör en felanmälan. Vi kommer då ut och åtgärdar problemet inom avtalad tid från gjord felanmälan, under våra ordinarie arbetstider.
  • Du fyller själv på varorna och rengör maskinen 1 ggr/vecka eller vid påfyllning enligt framtagen rutin. Utbildning av rutin får du självklart av oss samt en manual som visar hur du gör.
  • Du, tillsammans med vår Kundtjänst, har kontroll över när era servicedagar inträffar, då vi bland annat levererar era varor, och kan anpassa beställningarna utifrån ert månadsbehov.

Här kan du ladda ner en sammanfattning av det som ingår i vårt serviceavtal Comfort Plus.

Hör av dig till oss!

  • Telefon

    0770-85 85 85

    måndag - fredag 08.00 - 17.00
    lördag - söndag Stängt

     

  • E-post

    Skicka oss ett mail

    Vi återkopplar till dig så snart vi kan under kontorstid.

     

  • Felanmälan

    Rapportera ditt fel

    Om något blir tokigt så hör av dig till oss. Vi besvarar ditt ärende under kontorstid.