Servicenivå Comfort Bas

En möjlighet för er som vill göra en del av jobbet själv.

För er som vill och kan ta aktiv del i servicen.

Comfort Bas är en lägre servicenivå där ni själva kan ta en del av jobbet gällande den installerade lösning ni har på er arbetsplats. 

Utifrån utbildningar vid maskinen och manualer som vi skickar med gör ni en del av de lättare uppgifterna. Självklart finns vi bara ett telefonsamtal bort om ni behöver assistans.

Kaffe, te, fikabröd, dricka eller andra goda tillbehör till kaffepausen handlar ni enkelt via vår webbutik. Varorna levereras samtidigt som er servicekonsulent kommer på besök, det går självklart att beställa varor när som helst annars också. 

Service Comfort Bas - en enklare vardag.

  • Vi ser till att du får just den utrustning ni behöver och installerar den för användning.
  • Vi utbildar er i den dagliga skötseln samt visar hur man fyller på med varor.
  • Vi servar maskinen tre gånger per år och levererar varor sex gånger per år. När vi besöker dig har vi med oss dina beställda varor.
  • Vid fel kommer vi ut inom den inställningstid vi avtalat.

Vid vårt första besök hos er, går vi tillsammans igenom kalendern med årets service- och leveranstillfällen. Det hjälper er att alltid ha ett välanpassat lager.

  • Du rengör maskinen och utför en enklare hygienisk service enligt våra manualer som ni får av oss.
  • Din beställning av kaffe och andra varor gör du i lugn och ro via vår välfyllda webbutik senast en vecka innan vårt besök då din servicevecka inträffar. Din inloggningskod samt lösenord kommer att skickas till dig i samband med installation av maskinen. Ta en titt i Webbutiken här.
  • Din serviceavgift faktureras digitalt en gång i kvartalet. Dina varor faktureras separat i samband med din beställning.

Här kan du ladda ner en sammanfattning av det som ingår i vårt serviceavtal Comfort Bas.

Service, reparationer och felanmälan

  • Samtidigt som vi gör den hygieniska servicen vid våra besök ser vi också över utrustningen och förebygger så att inte problem skall uppstå.
  • Vi byter ut slitna delar och slangar, ser över ventiler med mera.
  • Om akuta driftsproblem ändå uppstår får ni självklart kontakta vår Kundtjänst. Vi kommer då ut och åtgärdar problemet inom avtalad tid från gjord felanmälan, under våra ordinarie arbetstider.
  • Du fyller själv på varorna i maskinen, rengör maskinen och utför en enklare hygienisk service enligt manualer som vi ger er. Du får självklart utbildning av oss i hur du gör.
  • Du, tillsammans med vår Kundtjänst, har kontroll över när era servicedagar inträffar, då vi bland annat levererar era varor, och kan anpassa beställningarna utifrån ert månadsbehov.

Här kan du ladda ner en sammanfattning av det som ingår i vårt serviceavtal Comfort Bas.

Hör av dig till oss!

  • Telefon

    0770-85 85 85

    måndag - fredag 08.00 - 17.00
    lördag - söndag Stängt

     

  • E-post

    Skicka oss ett mail

    Vi återkopplar till dig så snart vi kan under kontorstid.

     

  • Felanmälan

    Rapportera ditt fel

    Om något blir tokigt så hör av dig till oss. Vi besvarar ditt ärende under kontorstid.